Znáte film „Svatební cesta do Jiljí“? Objeví se v něm kouzelná scéna, kdy Josef Abrhám otevře kufr s věcmi své přítelkyně, aby zrevidoval, kolik zbytečností s sebou táhne na pěší turistiku do hor, načež sousední vlakový pasažér natáhne ruku po knize pana Plzáka „Klíč k určování partnera pro manželství“. A teď si představte, že máte tuto knihu doma, a že z recese si ji vezmete s sebou do vlaku. Vyprostíte ji z krásného ručně šitého textilního obalu na knihu a začnete v ní listovat.
Inspirujte, ale nevnucujte
Spolucestující to možná osloví, možná někdo najde odvahu se vás zeptat, odkud máte nejen knižní klasiku autora, co již není mezi námi, ale i originál překrásného obalu, který spíše připomíná luxusní předmět vhodný do moderně zařízené kanceláře nebo obytných prostor vkusně zařízených starožitným nábytkem. Látkové obaly na knihy jsou inspirativní a mohou kohokoli kolem vás oslovit tak, že zatouží mít doma něco podobného, ostatně toto je nejlepší forma reklamy, která spolehlivě funguje tak, že se nikomu nevnucujete, pouze inspirujete a nabízíte to, co používáte vy, co vám slouží a z čeho máte radost.